Image default
BUSINESS

Reds: Στο Smart Park τα πρώτα καταστήματα Asley Homestore και Toys Center

Μισθωμένη είναι πλέον κατά το 70% η συνολική υπό κατασκευή επιφάνεια της Β’ Φάσης Ανάπτυξης του Εμπορικού Πάρκου SMART PARK μετά την υπογραφή δεσμευτικών προσυμφώνων εμπορικής μίσθωσης ακινήτων με τις εταιρείες «ΔΙΑΦΑΝΟ ΟΙΚΙΑΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και «ΠΡΕΝΑΤΑΛ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ».

Συγκεκριμένα, η «ΓΥΑΛΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ Α.Ε.», θυγατρική της εταιρείας REDS A.E., μέλους του Ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ, έχει προχωρήσει σε υπογραφή δεσμευτικών συμφωνιών με τις προαναφερθείσες εταιρείες που προβλέπουν τα ακόλουθα:

1. Ανάπτυξη – επιπρόσθετα της δημιουργίας καταστήματος ΔΙΑΦΑΝΟ (1.200μ2) – Εμπορικού Καταστήματος franchise πώλησης επίπλων και ειδών οικιακού εξοπλισμού με την επωνυμία «ASHLEY HOMESTORE», συνολικής επιφάνειας περίπου 800 τ.μ. Το συγκεκριμένο κατάστημα αποτελεί την πρώτη παρουσία της αλυσίδας «ASHLEY HOMESTORE» στην Ελλάδα. Πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες κατασκευής επίπλων στον κόσμο που διαθέτει πάνω από 600 καταστήματα με την επωνυμία της, ενώ τα προϊόντα της πωλούνται σε πάνω από 20.000 καταστήματα σε 123 χώρες.

2. Ανάπτυξη Εμπορικού Καταστήματος λιανικής πώλησης βρεφικών και παιδικών παιχνιδιών, παιδικών εποχιακών ειδών, συνολικής επιφάνειας περίπου 800 τ.μ., της διεθνούς αλυσίδας καταστημάτων με την επωνυμία «TOYS CENTER» το οποίο θα αποτελέσει το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας στην Ελλάδα.

Οι ανωτέρω συμφωνίες ενισχύουν το μίγμα των προσφερομένων υπηρεσιών στους επισκέπτες του Πάρκου και επιβεβαιώνουν τη δυναμική του SMART PARK. Κατόπιν αυτών και με την παρουσία των DECATHLON, MARKS & SPENCER, ΔΙΑΦΑΝΟ, BO CONCEPT και GAP επιτυγχάνεται η μίσθωση συνολικής επιφάνειας περίπου 9.000 τ.μ. που αντιστοιχεί σε ποσοστό 70% σε πληρότητα της μισθωτικής επιφάνειας του νέου κτιρίου, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως η πληρότητα στον όροφο του κτιρίου ανέρχεται στο 100%.

Σύντομα, σημειώνει η εταιρία, θα ανακοινωθούν πρόσθετες εμπορικές συμφωνίες για την μίσθωση καταστημάτων στους τομείς της τεχνολογίας, ένδυσης- υπόδησης και εστίασης.

Η επισκεψιμότητα του Smart Park το πρώτο τετράμηνο του 2019 παρουσίασε οριακή αύξηση 0,5% σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2018, ενώ οι συνολικές πωλήσεις των καταστημάτων του για το ίδιο διάστημα παρουσίασαν αύξηση 4,%, παρά τις έντονες και μεγάλης διάρκειας δυσμενείς καιρικές συνθήκες του φετινού χειμώνα.

H κατασκευή της Β’ Φάσης του Εμπορικού Πάρκου, προϋπολογισμού περίπου 26 εκατ. ευρώ, προχωρά με ταχείς ρυθμούς και εντός του χρονοδιαγράμματος και προγραμματίζεται να ξεκινήσει την εμπορική της λειτουργία το φετινό Φθινόπωρο.

Related posts

ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 και Τράπεζα Πειραιώς εγκαινίασαν τη συνεργασία τους

money

Grivalia: Στις 5/4 η ΓΣ για την απορρόφηση από την Eurobank

money

ΕΛ.ΠΕ.: Πάνε για Απρίλιο οι δεσμευτικές προσφορές

money

«Οι αρχές μας ακούνε» έλεγε η Novartis το 2011

money

Σκληρή διαμάχη για 30 στρέμματα στου Παπάγου

money

Energean: Από φυσικό αέριο το 75% των διαπιστωμένων αποθεμάτων

money