26.2 C
Athens
August 14, 2020
Image default
BUSINESS

Attica Group: Πρωτοποριακή τεχνολογία με τα Seasmiles Kiosks

Η Attica Group αξιοποιώντας τη ψηφιακή τεχνολογία τόσο στον επικοινωνιακό σχεδιασμό όσο και στην εμπειρία επίσκεψης του καταναλωτή εν πλω, έχει θέσει σε λειτουργία ειδικά Kiosks εξυπηρέτησης σε βασικές υπηρεσίες του προγράμματος Seasmiles, στα πλοία των εταιρειών SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES και HELLENIC SEAWAYS.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, πρόκειται για ένα σύστημα πρωτοποριακής τεχνολογίας το οποίο επιτρέπει την ταχύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού για την αυτόματη έκδοση κάρτας μέλους βελτιώνοντας τη συνολική ταξιδιωτική εμπειρία των επιβατών ενώ παράλληλα, δημιουργεί σχέσεις εμπιστοσύνης με τα brands και το πρόγραμμα πιστότητας του Ομίλου.

Τα Seasmiles Kiosks συντομεύουν τη διαδικασία συλλογής δεδομένων για εγγραφή νέων μελών στο πρόγραμμα Seasmiles. Οι επιβάτες καλούνται να καταχωρήσουν σε οθόνη αφής τα απαιτούμενα στοιχεία ώστε να εκδώσουν την κάρτα μέλους και να την παραλάβουν άμεσα ενόσω βρίσκονται επί του πλοίου, τηρώντας όλες τις διαδικασίες προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Επιπλέον, τα ήδη εγγεγραμμένα μέλη όλων των βαθμίδων (Blue, Silver, Gold) μπορούν να ενημερώνονται για τους πόντους που έχουν συλλέξει καθώς επίσης τα μέλη της Blue βαθμίδας μπορούν να εκτυπώνουν τη φυσική κάρτα και να την παραλαμβάνουν από τo Seasmiles Kiosk.

Related posts

Πανελλήνιο συνέδριο του δικτύου πωλήσεων της NN Hellas

money

Νηρεύς: Στην Philosofish οι Ιχθυοκαλλιέργειες Βόρειας Εύβοιας αντί 22,5 εκατ.

money

Ενωση Ελλήνων Επενδυτών για FF: Ασαφές το πλάνο αναδιάρθρωσης

money

Viohalco: «Αρχισαν να αποδίδουν οι επενδύσεις μας»

money

Ακτωρ: Ανέλαβε οδικό έργο 180 εκατ. στη Ρουμανία

money

Ιαπωνική τράπεζα επέλεξε εργαλεία της Profile για το treasury management

money