Image default
BANKS

Ποιες υποχρεώσεις ενημέρωσης καταναλωτών έχουν οι τράπεζες

-

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων απέστειλε στα πιστωτικά ιδρύματα, στα ιδρύματα ηλεκτρονικού χρήματος καθώς και στα ιδρύματα πληρωμών, επιστολή για τις υποχρεώσεις ενημέρωσης των καταναλωτών που απορρέουν από το άρθρο 102 του Νόμου 4537/2018, με τον οποίο ενσωματώνεται στην εθνική έννομη τάξη η Οδηγία 2015/2366 για τις υπηρεσίες πληρωμών.

Ειδικότερα, οι πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών οφείλουν εφεξής:

• Να αναρτήσουν στους διαδικτυακούς τους τόπους και να διαθέτουν σε έντυπη μορφή στα υποκαταστήματά τους, στους αντιπροσώπους τους καθώς και στους τρίτους προς τους οποίους έχουν αναθέσει δραστηριότητες, ενημερωτικό σχετικό φυλλάδιο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

• Για την ανωτέρω διάθεση πληροφοριών οι πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών δεν επιβάλλουν χρέωση στους πελάτες τους.

• Όσον αφορά στα άτομα με αναπηρίες, απαιτείται η ενημέρωση με άλλα κατάλληλα μέσα, ώστε οι πληροφορίες να είναι διαθέσιμες σε προσιτή μορφή.

Τέλος, η Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή επέστησε την προσοχή στους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών ότι η μη συμμόρφωσή τους στις ανωτέρω υποχρεώσεις ενδέχεται να επισύρει την επιβολή κυρώσεων σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 101 του ν. 4537/2018 σε συνδυασμό με το άρθρο 13α του Ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών.

The post Ποιες υποχρεώσεις ενημέρωσης καταναλωτών έχουν οι τράπεζες appeared first on BANKSNEWS.GR.

Related posts

JP Morgan: Τι σχεδιάζει η Ελλάδα για NPEs, bad bank και κεφάλαια

money

Ντράγκι: Σημαντικές δράσεις στήριξης είναι ακόμη απαραίτητες

money

Ευρωζώνη: Φθηνά δάνεια ύψους – ρεκόρ 1,31 τρισ. ευρώ πήραν οι τράπεζες από την ΕΚΤ

money

Στουρνάρας: Θα προτείνω προσφυγή στον ESM για φθηνό δανεισμό – Δεν είναι μνημόνιο

money

Πτώση 20% για τα καθαρά κέρδη της Standard Chartered

money

Ζαββός: Καθοριστική η συμβολή του σχεδίου Ηρακλής στη μείωση των NPLs

money