Image default
BUSINESS

Νέο e-branch της Τράπεζας Πειραιώς στο κέντρο των Χανίων

Την εμπειρία της πλήρους αυτοματοποιημένης τραπεζικής εξυπηρέτησης προσφέρει η Τράπεζα Πειραιώς και στους πελάτες της στα Χανιά Κρήτης, με τη δημιουργία ενός ακόμη e-branch.

Το νέο e-branch, το 8ο του δικτύου ηλεκτρονικών καταστημάτων της, βρίσκεται στην Πλατεία 1866, δίνοντας σε ιδιώτες, επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες, τη δυνατότητα να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους με ταχύτητα, ευκολία και ασφάλεια κατά το διευρυμένο ωράριο λειτουργίας του τις καθημερινές έως τις 20:30, καθώς και το Σάββατο. Παράλληλα, η συστέγαση του νέου e-branch με το υφιστάμενο κατάστημα της Τράπεζας στοχεύει στην αξιοποίηση των πλεονεκτημάτων που απορρέουν συνδυαστικά από τη λειτουργία, τόσο του ηλεκτρονικού όσο και του παραδοσιακού καταστήματος, ενισχύοντας την τοπική αγορά.

Οι πελάτες μπορούν να απευθύνονται στο ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό για να ενημερωθούν για τις παρεχόμενες σε αυτό υπηρεσίες, να βοηθηθούν σε κάθε τους συναλλαγή στα αυτοματοποιημένα μηχανήματα, να εκπαιδευτούν στη χρήση των μηχανημάτων και των ψηφιακών υπηρεσιών της Τράπεζας, καθώς και για να λύσουν οποιαδήποτε απορία σχετικά με τραπεζικά προϊόντα και διαδικασίες.

Μερικές από τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες στα e-branch αποτελούν:

• Το «Ταμείο από απόσταση», όπου ο πελάτης μπορεί να εκτελέσει, μέσω video κλήσης με έμπειρο ταμία της Τράπεζας, τουλάχιστον το 90% των προσφερόμενων συναλλαγών κανονικού ταμείου, με την ίδια ευκολία και απλότητα

• Η online εγγραφή στη winbank χωρίς να απαιτείται επίσκεψη σε κατάστημα

• Η πραγματοποίηση συναλλαγών στα ATM και easypay του εσωτερικού χώρου 24/7

• Η δυνατότητα γνωριμίας με προϊόντα και υπηρεσίες των διαφόρων συνεργατών της Τράπεζας (exhibition area)

• Η χρήση των διαθέσιμων στο κατάστημα ηλεκτρονικών συσκευών (PC & tablet) με στόχο τη γνωριμία και την εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Τράπεζας (digital corner)

Επιπλέον των παραπάνω, για τις επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες προσφέρονται:

• Κατάθεση επιταγών στο «Ταμείο από απόσταση»

• Άμεση καταμέτρηση και κατάθεση χαρτονομισμάτων

• Άμεση καταμέτρηση και κατάθεση κερμάτων

Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνει και στην παροχή πρωτοποριακών υπηρεσιών για τρεις κατηγορίες πολιτών ΑμεΑ:

• για άτομα με πρόβλημα όρασης, εκτέλεση συναλλαγών ταμείου χωρίς την ανάγκη παράστασης και συνυπογραφής δύο μαρτύρων

• για άτομα με πρόβλημα ακοής, δυνατότητα πραγματοποίησης συναλλαγών ταμείου στην ελληνική νοηματική γλώσσα

• για άτομα με κινητικά προβλήματα, εύκολη προσβασιμότητα στο κατάστημα και στον «Ταμία από απόσταση»

Τα e-branch έχουν ήδη τύχει μεγάλης αποδοχής από όλες τις κατηγορίες πελατών λόγω του φιλικού τους σχεδιασμού, των καινοτόμων τεχνολογιών που διαθέτουν, καθώς και του διευρυμένου ωραρίου λειτουργίας τους.

Related posts

Στην ιορδανική MS Pharma ο έλεγχος της Genepharm

money

Στη λίστα με τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρίες στην ΕΕ η Hellas Direct

money

Intrum: Πληρώνει άμεσα στην Πειραιώς 296 εκατ. ευρώ

money

Σελόντα: Monitoring trustee για την τήρηση των δεσμεύσεων έναντι της DG Comp

money

Μυτιληναίος: Σύμβαση με Eni για υβριδικό σύστημα ενέργειας στην Τυνησία

money

Profile: Νέα γενιά FMS.next με ολοκληρωμένη κάλυψη PSD2 και Open Banking

money