Image default
ECONOMY

Κόνσολας: Στρατηγικός εταίρος στον τουριστικό σχεδιασμό η ΕΣΕΕ

Στη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ), παρευρέθηκε ο Υφυπουργός Τουρισμού, κ. Μάνος Κόνσολας, μετά από πρόσκληση του Προέδρου, κ. Γιώργου Καρανίκα και του Γενικού Γραμματέα, κ. Νίκου Μπόνη.

Η συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΣΕΕ πραγματοποιήθηκε σε εποικοδομητικό κλίμα και υπήρξε ένας γόνιμος διάλογος με προέδρους και εκπροσώπους από εμπορικούς συλλόγους της Ελλάδος.

Ο Μάνος Κόνσολας τόνισε ότι πρέπει να υπάρξει σύγκλιση του δείκτη του κύκλου εργασιών του Εμπορίου με τον αντίστοιχο του Τουρισμού, επισημαίνοντας ότι η ΕΣΕΕ θα πρέπει να έχει ρόλο στρατηγικού εταίρου στον εθνικό σχεδιασμό για την τουριστική ανάπτυξη της χώρας, η οποία πρέπει να είναι συνδεδεμένη με τον εμπορικό κόσμο.

Ο Υφυπουργός Τουρισμού, αναφέρθηκε στα Ανοιχτά Κέντρα Εμπορίου (Open Mall) που συνδέονται με αστικές αναπλάσεις και μπορούν να αποτελέσουν πόλο έλξης για τους επισκέπτες μας και στις κοινές δράσεις προβολής προκειμένου να ενισχυθεί η τοπική αγορά στις τουριστικές περιοχές.

Αναφέρθηκε στη διασύνδεση του τουρισμού με τον πρωτογενή τομέα και τη μεταποίηση, τονίζοντας ότι τα τοπικά προϊόντα πρέπει να αποτελούν μέρος της ταξιδιωτικής εμπειρίας, να γίνουν αναπόσπαστο μέρος του τουριστικού μας προϊόντος.

Ο κ. Κόνσολας μίλησε, επίσης, για τη διαφοροποίηση και μετεξέλιξη του all inclusive με clusters επιχειρηματικών συνεργασιών, που θα ενισχύσουν το εμπόριο και θα περιλαμβάνουν ξενοδοχεία και επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα των υπηρεσιών, εμπορικές επιχειρήσεις και άλλες παραγωγικές μονάδες. Ένα νέο προϊόν για τον τουρισμό μας, θα είναι το πακέτο διαμονής να περιλαμβάνει και άλλες υπηρεσίες έξω από το ξενοδοχείο.

Παράλληλα, πρότεινε κοινές ερευνητικές δραστηριότητες ανάμεσα στο Υπουργείο Τουρισμού και την Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας, προκειμένου να βελτιωθούν οι παροχές και η λειτουργία των εμπορικών καταστημάτων, καθώς και να αναδειχθούν τα ποιοτικά στοιχεία του τουρισμού μας, οι καταναλωτικές ανάγκες και οι συνήθειες των επισκεπτών μας.

Related posts

Τούρκος κροίσος θέλει να αποκτήσει μεγάλη ελληνική μαρίνα

money

Προχωρά άμεσα η πώληση του 30% του Ελ. Βενιζέλος

money

Αδ. Γεωργιάδης: Τριπλασιάστηκαν οι αιτήσεις προστασίας α’ κατοικίας

money

Tι σημαίνει, στην πραγματικότητα, το «νέο» και η καινοτομία και τι αυτά προαπαιτούν για να υπάρξουν;

NEWSROOM

ΓΣΕΕ: Η πρόβλεψη για ανάπτυξη 2,8% αγνοεί τις εγχώριες και διεθνείς εξελίξεις

money

Δυο προγράμματα επαγγελματικής εξειδίκευσης υλοποιεί ο ΣΕΒΕ

money