Image default
ECONOMY

ΑΑΔΕ: Συνεχίζει την καμπάνια «Apodixi Please» για την ευαισθητοποίηση των τουριστών

Συνεχίζεται και φέτος, καθ΄ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού, η καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, με τίτλο, “Apodixi Please”.

Πρόκειται για καμπάνια, που απευθύνεται στους ξένους τουρίστες, οι οποίοι επισκέπτονται τη χώρα μας, με στόχο να τους ενημερώνει για τα δικαιώματά τους ως καταναλωτές και να τους προτρέπει να ζητούν απόδειξη σε κάθε τους συναλλαγή, σε περίπτωση, που κάποια επιχείρηση αρνείται να το κάνει.

Η καμπάνια τρέχει στις διαφημιστικές θέσεις στις αίθουσες αφίξεων και δίπλα στους ιμάντες παραλαβής αποσκευών όλων των μεγάλων αεροδρομίων της χώρας (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Χανιά, Μύκονος, Σαντορίνη, Κέρκυρα, Ρόδος, κλπ), αλλά και σε μεγάλα site του εξωτερικού, μέσω Google.

Με μια φωτογραφία από χαρακτηριστικό ελληνικό τοπίο, και μια απόδειξη ταμειακής μηχανής δίπλα σε αυτό, αναφέρονται τα εξής στα αγγλικά:

“Μια φωτογραφία είναι απόδειξη μιας ανάμνησης.

Ζητείστε απόδειξη για τις πληρωμές σας.

Καλωσορίσατε στην Ελλάδα! Θέλουμε να σας ενημερώσουημε για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτές. Όλα τα ξενοδοχεία, εστιατόρια και καταστήματα είναι υποχρεωμένα να δέχονται χρεωστικές/πιστωτικές κάρτες. Δεν είστε υποχρεωμένοι να πληρώσετε, αν δεν πάρετε απόδειξη. Συνεπώς, ζητείστε να πληρώσετε με κάρτα.

Ζητείστε την απόδειξή σας.

Απλά πείτε #Apodixi_Please”

Μάλιστα, τα banner στο internet οδηγούν στην ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ, όπου εκεί παρέχονται αναλυτικές σχετικές οδηγίες προς τους τουρίστες.

Related posts

H Adidas έχασε δικαστική διαμάχη για την αποκλειστικότητα του σήματός της στην Ευρώπη

money

Πότε κλείνει ο πρώτος κύκλος αιτήσεων για το επίδομα παιδιού

money

Χρηματιστήριο Αθηνών: Μια ανάσα από τις 850 μονάδες

money

Βραβεία, διακρίσεις και ανοδική πορεία για το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος»

money

Πώς θα γίνεται η παρακράτηση για την επικουρική ασφάλιση των ελεύθερων επαγγελματιών

money

Προειδοποίηση Κουτεντάκη για τα κόκκινα δάνεια

money